14 września 2014

 Hei! Po dłuższej przewie spowodowanej tym że zepsuł mi się komputer powróciłam! Jak zapewne zauważyliście rok szkolny 2014/15 się zaczął. Ten temat jest teraz bardzo popularny więc myślałam, żeby nie pisać o szkole, bo to było by zbytnio nie oryginalne, ale wkońcu przekonałam się do tego aby to zrobić i podzielić się z wami moimi reakcjami przeżytymi w roboczym już tygodniu,co u mnie się działo i ogólnie.
 Szczerze mówiąc strasznie szybko minęły mi te pierwsze dwa tygodnie. Nie było aż tak źle nie wliczając częściej zapowiadanych sprawdzianów i kartkówek. Oczywiście przygotowałam się w wakacje również psychicznie wiedząc iż nauki będzie więcej i będą trudniejsze rzeczy. Jak narazie tępo nie jest zbyt zawrotne i jakoś da się w tym wszystkim odnaleźć, ale to dopiero początek. Aż boje się pomyśleć co będzie w kwietniu,maju czy czerwcu gdy nauczyciele będą nas już przygotowywać do sprawdzianu trzecioklasistów.
 Postanowienia?Więc pierwszym moim zadaniem będzie podciągnięcie się w nauce. Tak, tak mówię to ciągle, że w tym nowym roku szkolnym będę mieć bardzo dobre wyniki, a później w środku roku szkolnego tracę motywację do działania i rezygnuję z tej decyzji.Ale w tym roku napewno dam radę! Drugim celem  będzie podciągnięcie się fizyczne, czyli ulepszanie się nie tylko w grze w siatkówkę, a także w innych sportach. Czy mi się to uda wątpię, ale zawsze warto wierzyć. Chociaż z moim charakterem i moocnym lenistwem niedokońca jestem tego pewna.
Wraz z nadeszłą jesienią i szkołą postanowiłam zmienić design bloga. Piszcie w komentarzach czy wam się on podoba czym mam coś jeszcze zmienić. Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku ja się z wami żegnam i widzimy się w następnym poście ♡.

A u was jakie są inicjatywy na "nowy" rok szkolny? Jak wam minął pierwszy dzień/tydzień szkoły?

(graphics by me)

16 komentarzy:

  1. przepiękny design ♥
    mi niezbyt szybko zleciały pierwsze dwa tygodnie

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wygląd! ja mam jeszcze 2 tygodnie wakacji ;d

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wygląd :D Sama robiłaś?

    obserwacja za obserwacje?
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post :)
    ja dopiero zaczynam :( :)
    zapraszam do mnie:http://agniesszka.blogspot.com/
    see you :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako, że zaczęłam nową szkołę dotychczas mieliśmy jeszcze 'luzy'. Jednak teraz zaczyna się już prawdziwa nauka ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje postanowienia to przede wszystkim systematyczność i zorganizowanie, ale też przejście na zdrowszy tryb życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w postanowieniach :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie tu~
    Zapraszam na mojego bloga, niedawno zaczęłam.
    www.meimeichanx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już ponad miesiąc minął od tej notki, halo! Haha, co do pytania - leci. Ja prawie zawsze jako jakże pilny uczeń mam w zanadrzu ściągę (choćby na wszelki wypadek), gdyż moja pamięć jest po prostu tragiczna. Podoba mi się, że dajesz jakieś obrazki, bo bez nich byłoby po prostu troszeczkę nudno i pusto. Po twitterze nie spodziewałam się, że masz 14 lat! Myślałam, że więcej. Jeszcze co mogę powiedzieć, to jest to, że masz ładne, duże oczy choć niestety nie wiem jaki kolor to jest :c

    Pozdrawiam i zapraszam (;
    http://envdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3