4 lipca 2014

DIY: floral image

 Hej. Prawdę mówiąc pogoda na dworze trochę się poprawiła, ale to jeszcze nie są te upalne wakacje, na które czekaliśmy. Pierwszy tydzień wakacji prawie minął, a ja dalej nie znalazłam sobie jakiegoś pożytecznej pracy. Odnalazłam w sobie odrobinę artystki i od kilku dni robię rzeczy DIY, czyli wykonane własnoręcznie. Dzisiaj zapodam wam jeden z pomysłów na detal do pokoju.
 Przygotowałam dla was łatwy tutorial DIY, w którym znajdziecie poradę jak wykonać obraz, który napewno wywoła sensacje wśród rodziny i znajomych. Sposób na zrobienie takiej dekoracji jest banalnie prosty. Jedynie co jest potrzebne to : płótno do malowania, farba (kolor dowolny, ja wybrałam odcień niebieskiego), farba w spreyu (również kolor dowolny) oraz liście lub kwiaty .
 Na początku malujemy płótno niebieską farbą. Czekamy aż trochę przeschnie. Następnie kładziemy przygotowane liście bądż kwiaty i psikamy po nich farbą w spreyu. Gdy już wszystko dokładnie pokryjemy to zdejmujemy rośliny i czekamy aż wyschnie. Po kilkunastu godzinach obraz jest gotowy do powieszenia . :)
 Efekt powinien być nieco inny u mnie, ponieważ miałam utrdnienie przy malowaniu, bo nie miałam farby w spreyu tylko zwykłą farbę. Dlatego mój obraz może trochę się różnić od pierworodnego, który zrodził się w mojej głowie. Ale ogólnie jestem zadowolona. Pracowałam nad nim dobra kilka godzin (włączając czas na wysuszenie farby). Mam nadzieje, że pomysł wam się spodobał jeżeli tak to dajcie znać w komentarzu.



Jak wam się podoba ten tutorial DIY ?
Macie pomysły na następne posty ?

Wypełnij ankiete

55 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post zapraszam do mnie ;D
    http://werix-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jest Twoje DIY! :))

    Zapraszam do mnie -> http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wyszło :D



    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł :)

    Pozdrawiam cieplutko.
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, ale ja wszystko umiem zniszczyć, więc sama bym tego nie spróbowała XD

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt!
    anka-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra pomysł :D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i efekt końcowy bardzo mi się podoba :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna robota!


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie Ci to wyszło! ;)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł i jeszcze lepszy efekt ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł faktycznie fajny :)

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne! :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia :) ps. mam pytanko: sama obiłaś te zdjęcia na górze w nagłówku bloga? ;)
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie ci to wyszło *.*
    ja bym tak nie umiała, jestem totalne beztalencie ;_;
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne *.* Sama nigdy bym nie wymyśliła czegoś takiego 0.o

    Zapraszam Cię na mój filmik na YT :)
    Filmik

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne. Uwielbiam DIY! :D


    http://renia-zarowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link płaszczyka z Sheinside w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/07/white-coat.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł i świetny efekt ! ;))

    http://nataaliaaa-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny odcień niebieskiego ;))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł na DIY :) + Obserwuję i mam nadzieję, że tobie również spodoba się mój blog :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł ,szkoda ,że nie miałabym gdzie tego powiesić :c.No ,ale może mamie wcisnę do salonu XD.Ostatnio mam wielką ochotę na robienie DIY :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Powakacjować się i szaleć trzeba, póki można! Bezpiecznych i spokojnych Ci tych wakacji życzę :) Będę tu zaglądać, ja już Cię obserwuję. Koniecznie :) eleeyn.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. super DIY :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie by wyglądały kolorowe liście :D albo dodać jakieś kwiaty! super pomysł! :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł, na pewno super dekoruje pokój :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3