14 czerwca 2014


  Heii ♥. Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku. U mnie nie najlepiej. Jak zapewne wiecie koniec roku szkolnego niesie za sobą poprawianie ocen, więcej sprawdzianów i ogólnie rozgardiasz na całego. Dlatego nie mogę tak często blogować niż wcześniej to robiłam. Z czego bardzo ubolewam. Miesiąc czerwiec jest takim miesiącem, w którym każdy pragnie tych upragnionych wakacji. W sumie ja też . Wiem, że miną te 2 miesiące jak 2 dni, ale trzeba czerpać radość nawet z najmniejszych rzeczy. Nauczyciele by nas trochę rozerwać w te ostatnie tygodnie szkoły zabierają nas na różne wycieczki. Najdłużej w pamięci pozostanie mi wycieczka do Wrocławia. Wszystko by było super gdyby nie, to że termometry pokazywały 35, a nawet 38 stopni. Słońce naprawdę dawało nam w kość i piekło niesamowicie. No cóż takie są uroki lata.Ale szczerze mówiąc wolę lato od zimy. Mam nadzieję,że taka pogoda pozostanie do sierpnia.
 Post nieco nudny, ale w planach mam napisanie więcej postów tematycznych typu : outfity, DIY, rady. Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły to piszcie w komentarzach. Co do założenia kanału na youtube to jeszcze się waham.

Zdjęcia pochodzą z mojego instagrama .

14 komentarzy:

  1. świetny post i super zdjęcia, ja też już czekam na wakacje :)
    zapraszam do mnie: http://myysecretlifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam na wakacje, na szczęście jeszcze tylko dwa tygodnie :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w szkole to siedzimy w dusznych klasach i oglądamy filmy lub gadamy, więc w szkole siedziemy bez sensu ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ♥
    Jestem tutaj u Ciebie po raz pierwszy i na pewno wrócę ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdj z instagrama sama chyba go zaloze bo to naprawde fajna sprawa :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post :)
    Zapraszam do mnie http://nadziejanazycie.blogspot.com/#_=_
    obs/obs ? odpisz u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta, już mamy wakacje, ale szczerze wolałabym ich nie mieć, ale zostać trochę dłużej z moją klasą. :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3