26 maja 2014


 Dzisiaj mamy wyjątkowy dzień, a mianowicie dzień matki . Nie kupiliście prezentu i nie wiecie co kupić? To ten post jest właśnie skierowany do was. Pokaże wam kilka sposobów na może niezbyt oryginalne, ale pożyteczne prezenty. 
 Macie do wyboru : kupić gotowy prezent lub zrobić go własnoręcznie . Chociaż każdy prezent od serca , nawet ten nie udany sprawi napewno wielką przyjemność mamie .
  Najlepszym rozwiązaniem opakowania jest nie zbyt wysoka torba dekoracyjna lub koszyczek . Do tego polecam włożyć kolorową serwetkę np. w ulubionym kolorze waszej mamy lub kolorowy papier (typu do pakowania prezentów).Kiedy "podstawę" naszej niespodzianki mamy gotową do środka wkładacie małe lub większe drobiazgi . Dodajcie kilka sztucznych lub żywych kwiatów, by upominek wyglądał efektownie . Nie wkładajcie bez liku drobiazgów, ponieważ prezent będzie za bardzo chaotyczny i zrobicie bez sensowny bałagan.
 Moja propozycja co włożyć do takiej torby jest następująca :
-ramka na zdjęcie ,
-świeczki, 
-lakier do paznokci , 
-kartka , 
-naszyjnik ,
*możecie dodatkowo dodać jakiś smakołyk :)







11 komentarzy:

  1. fajny zestaw, też lubię takie bardziej urozmaicone prezenty. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno te prezenty przydadzą się twojej mamie ;)

    http://aleximoda.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prezent dla mamy <3!!

    zapraszam http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świtne prezenty dla twojej mamy !!!

    Zapraszam do siebie ===========> Julciaaa.blogspot.com
    Skomentuj, zaobserwuj jeśli chcesz :D
    Ps. Ja już zaobserwowałam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Ja kupiłam swojej mamie książkę :)

    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam kwiaty :)
    Zapraszam do obserwacji to ważne :)
    http://ancia-anka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3