24 maja 2014

Hej ! Nie dawno witaliśmy maj, a teraz będziemy nie długo go żegnać . Czy to sprawiedliwe, że mój ulubiony miesiąc musiał tak szybko minąć ? Oczywiście, że 5 miesiąc roku minął mi jak najbardziej pozytywnie . Chociaż zdawałoby się że będzie wręcz przeciwnie, bo to już koniec roku trzeba bardziej się przyłożyć do nauki i zadbać, by oceny były jak najlepsze . Powiem wam że jestem z siebie dumna . Nie dość, że większość ocen (praktycznie wszystkie) są dobre . I teraz powiem z ręką na sercu i nie będę kłamać , że większość sprawdzianów i kartkówek w tym roku 2013/14 olewałam . I się z łaski swojej nie uczyłam . Myślałam, że wszystko pamiętam z lekcji, ale prawdę mówiąc tak nie było . Chociaż zdarzały się te przysłowiowe pały to i tak nikogo nie obwiniałam tylko siebie . Ale pisząc sprawdzian to i tak wiedziałam prędzej czy później , że dostane ocenę niedostateczną , No cóż teraz może tego po mnie nie widać zbytnio, ale zaczęłam się uczyć ! Tak wiem, że to już za późno, mogłam myśleć o nauce w 1 klasie podstawówki, ale jakoś wiedziałam, że nauka nie jest najważniejszą dziedziną w moim życiu i jakoś wiedziałam, że jest coś ważniejszego . A teraz niestety to się ukazuję w moich ocenach . Chociaż to nie jest fajne, że jakieś cyferki w dzienniku będą wpływały na moją przyszłość . Kończąc tym akcentem , powiem, że zacznę się uczyć. Może nie będę zdobywać piątek czy szóstek, ale chociaż ta czwórka sprawi, że uwiężę w swoje możliwości.
 Ale jak na razie cieszmy się wysokimi temperaturami i zielenią .



5 komentarzy:

  1. ucz się ucz ! haha
    śliczna zieleń ;) bo zdjęcia mojego autorstwa <3

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi maj minął przede wszystkim szybko, ale też miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jest mi strasznie smutno, że maj się już kończy, bo ledwo go pamiętam, tyle wszystkiego się działo, że nie mogłam się nim po prostu pozachwycać. a szkoda, bo pięknie się ostatnio zrobiło. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3