8 maja 2014


gdy słyszę Imagine Dragons ✿ kiedy pada deszcz, a potem jest tęcza ✿ gdy przeglądam tumblry ✿ spotkania z moimi przyjaciółmi ✿ wakacje ✿ moda ✿ kwitnące wiśnie ✿ gdy na wf dam z siebie wszystko ✿ muzyka ✿ youtuberzy ✿ nowo poznani ludzie ✿ zdjęcia beauty ✿ kolor biały ✿ słońce ✿ zapach świeżych róż ✿ wykonanie własnoręcznie dekoracji ✿ rodzina ✿ gdy spadnie pierwszy śnieg ✿ święta ✿ spełnienie marzeń ✿ uśmiech ✿ świetnie wykonane zdjęcia ✿ biografie ✿  ulubiony serial ✿ zabawa z moją siostrzenicą ✿ zakupy ✿  blogi ✿ zieleń ✿ bezchmurne niebo ✿ śpiew ✿ robienie zdjęć ✿ zwierzęta ✿ zdjęcia w albumie ✿ dni wolne ✿ herbata malinowa ✿ liście spadające z drzew ✿ radość innych ✿ hot-dogi ✿ długie, jesienne spacery ✿ ciepłe kąpiele ✿ cappuccino ✿ latte macchiato ✿ kiedy się bardzo śmieje to jednocześnie płacze ✿ koty ✿ ulubione filmy ✿ simsy <3




A ciebie co uszczęśliwia ?

4 komentarze:

  1. Mnie uszczęśliwia dużo rzeczy, np. Pretty Little Liars♥książki♥pisanie opowiadać♥seriale♥Twisted♥spotkania z przyjaciółmi♥burze w wakacje♥gorące kąpiele♥ i wieeeeele innych rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, u mnie wszystko się pokrywa z Tobą :D
    Jak zrobiłaś tytuł posta jako osobny obrazek?

    http://onazzyciawzieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tytuł posta jako obrazek, czyli bierzesz w paince zaznaczasz okno z białym tłem , piszesz , dodajesz jakieś ozdoby i później dodajesz do posta jako obraz. . :)

      Usuń
  3. Tego jest tyle że chyba sama zrobię taki pościk :D

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3