29 maja 2014


 Hej . Szukając inspiracji na jakiś fajny i oryginalny detal do pokoju natknęłam się na opakowanie, a właściwie słoik, do którego wrzuca się dobre chwile lub osiągnięcia . Ja wybrałam to pierwszą grupę, ponieważ chce zatrzymać wszystko w pamięci. Po głębszym wejściu  w internet znalazłam posty na blogach innych dziewczyn, które właśnie robiły taką dekoracje . 
 Zrobienie takiego słoiczka z dobrymi chwilami jest dziecinnie proste . Oczywiście jak będzie wyglądało takie dekoracyjne szkło zależy tylko i wyłącznie od was. Ja tylko zaproponuje w dość nie konwencjonalny sposób jak ja przyozdobię taki słoiczek . Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części postu .
  "Przepis" na taką dekorację jest bardzo prosty . Potrzebujecie :
-słoiczek - polecam mały, bo wygląda lepiej, nie musi być zwykły okrągły ,
-wstążki, kokardki - najlepsze są te większe ,
-kartka papieru - do napisania "good times in 2014" ,
-taśma - najlepsza jest przeźroczysta ,
-ozdoby - typu guziki (chociaż wątpię żeby się utrzymały) , brokat, cekiny, kwiatki, gazety , 
Gdy już to wszystko uzbieracie, natychmiast bierzemy się do pracy ! 


1. Przyklejam karteczkę z napisem.
2.Przyklejam na taśmę dwustronną kokardkę.
3.Przyklejam płatki śniegu.
A oto efekt :





4 komentarze:

  1. Świetny post ;)
    http://angel-full-of-sins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty :) z chęcią przeczytałabym takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Twój blog jest już na liście blogów, które zgłosiły się na konkurs Blog Miesiąca Maj i można na niego głosować! Głosy należy oddawać w ankiecie na http://poland-tree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa notatka, miłego wieczoru! :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3