3 kwietnia 2014

Running is not for me !

Heii

 Patrze w okno i widzę szare niebo i wiatr trącający łyse gałęzie drzew . Termometr w tych godzinach, czyli 18-19 pokazuje 14 stopni chociaż wcześniej było o połowę więcej . Chociaż nie mam co narzekać, bo jednak wiosna jest . Wkońcu przyszła i mam nadzieję, że zostanie . Nie chce mi się już oglądać ogromnych kałuż , przemoczonych ubrań i tego, że w takie dni nie da się nigdzie wyjść . Można tylko siedzieć w domu zadumać się i grać w gry planszowe . Nuda ! Ale kiedy nadchodzi poniedziałek lub piątek modle się o taką pogodę. Dlaczego ? Bo poniedziałek i piątek są takimi dniami, w których mamy wf . I oczywiście nasza pani od wf-u kiedy zobaczyła, że zrobiło się ciepło od razu ogłosiła iż nie długo będą biegi . Niestety jestem takim typem człowieka, który nienawidzi się męczyć typu bieganie dookoła szkoły . Przecież to jest wyczerpujące i nudne . Podobno bieganie to najzdrowszy sport . Bo ćwiczą się wszystkie mięśnie . I też gdzieś czytałam, że umysł się wycisza i później sprawniej chodzi. No nie wiem czy po takim wysiłku sprawie napisałabym np. sprawdzian z matematyki. Nie lubię biegać i chyba nigdy nie polubię . Może, może kiedyś znajdę taką osobę co przekona mnie do tego sportu, ale w tym momencie nie znalazłam takiej osoby.



*A wy co sądzicie o bieganiu ? 

14 komentarzy:

  1. Hi dear!
    You blog is adorable!!
    Follow to follow??
    Let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam bieganie, mimo tego że nie jestem zbyt wytrzymała ani szybka. Po prostu sprawia mi to przyjemność. Jeżeli mogę to lubię iść sobie pobiegać wieczorkiem. Dotleniam się przez to i odrazu się lepiej myśli :)

    nowe-jutro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie jestem wytrzymała, szczególnie na długich dystansach typu 1000 m .

      Usuń
  3. I follow you
    hope you follow me too
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieganie to bardzo fajna rzecz, po niej czuje sie, że się żyje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po bieganiu na początku nie czuje nóg, później odżywam i po 2h jestem jak nowo-narodzona ;d

      Usuń
  5. swietne zdjncia , swietny blog jak ty to robisz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolarz :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje:)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólna obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3