27 kwietnia 2014

Jak być bardziej systematycznym ?

Hej ♥
Wyszłam z wprawy w pisaniu typowych postów o codzienności . Bo bardzo dawno napisałam ostatni . Podczas tego wolnego skupiałam się troszeczkę bardziej na blogu , na jego wyglądzie i postach . Coraz częściej myślę o nagrywaniu filmików . Odnowiłam według mnie bardzo mojego tumblra . Przeszedł on bardzo duże zmiany . Może nie zawsze dodaje po 100 zdjęć codziennie, ale staram się dodawać kilka . Ostatnio też przypomniałam sobie, że mam również twittera . Coraz częściej teraz twittuje i nawet mi się to podoba . Zmieniłam upodobanie do vlogerek i bloggerek . Założyłam sobie kalendarzyk i postanowiłam zapisywać wszystkie ważne daty . Wmówiłam sobie, że wkońcu stanę się bardziej systematyczna . Czy mi się to udało ? No nie do końca. Ja zawsze, ale to zawsze kiedy mówię w końcu do siebie :  
"Zaniedbuję szkołę, znajomych, portale społecznościowe . Będę bardziej systematyczna " . I jasne zakładam kolejny kalendarz,ale zapisuje w nim coś potem odkładam na bok i kompletnie o nim zapominam . I jaki z tego morał ? Tym razem posegreguje wszystkie moje myśli i obiecuje, że będę pamiętała o wszystkim .

Dzisiaj pokaże wam kilka sposobów na systematyczną pracę i kilka sposobów dla zapominalskich . Mam nadzieję, że pomogą właśnie takim osobą jak ja . 

♥po kolei - najgorsza rzecz na świecie to robienie kilku rzeczy na raz . Może to niektórym wydaje się że w taki sposób oszczędzą czas,ale się mylą . Kiedy robimy kilka czynności na raz nie skupiamy się na tym w jaki sposób je robimy i czy do końca, ale skupiamy się na tym żeby jednak coś zrobić . Potem okazuje się że czynność nie jest do końca spełniona i musimy wracać do niej kolejny raz tracąc przy tym czas . Lepiej robić jedną rzecz na raz, a dokładnie .

♥aplikacja na telefon - zapewne każda z was posiada w telefonie kalendarz . Ta aplikacja nie znajduję się w waszym telefonie, bo producent miał taką fanaberię . Każdy kalendarz się od siebie różni, ale na 100% pomoże wam zaplanować cały rok . Będzie wam przypominał przed czasem o nadchodzących urodzinach koleżanki czy o zbliżającym się sprawdzianie z matematyki .


♥kalendarzyk, notatnik - coś bardziej dla tradycjonalistów, którzy wolą czuć długopis w ręce i gładkość papieru . Sytuacja jest taka sama jak w kalendarzu w telefonie . Jednak co go odróżnia od telefonu to to że notatnik nie przypomni nam sygnałem dźwiękowym . Musimy go otworzyć i spojrzeć co akurat w najbliższym czasie się zbliża .

♥kolorowe karteczki - po pierwsze to świetna dekoracja do każdego pokoju, bo możecie dopasować kolor karteczek do koloru waszych ścian, a po drugie to super przypominajka . Kiedy powiesicie na ścianie na przeciwko waszej twarzy taką jaskrawo żółtą karteczkę to chyba przyciągnie wasza uwagę i prędzej czy później na nią spojrzycie .


♥szukaj inspiracji w internecie - oczywiście świetnie wykonana praca to klucz do sukcesu . Ale świetne pomysły nie biorą się z powietrza . Być może uznacie, że internet to banalny pomysł, ale uwierzcie jak spędzicie w nim choćby godzinę to na pewno się za inspirujecie . 

♥motywacja - by być systematycznym potrzebna jest oczywiście motywacja! Dlatego polecam wam oglądać kilka filmików codziennie na youtube na temat motywacji . Naprawdę wam to polecam mi pomogło i mam nadzieję, że również wy odnajdziecie w sobie tą wewnętrzną motywację . 



To w sumie tyle rad ode mnie. Mam nadzieję, że te rady chociaż troszeczkę wam pomogły albo naprowadziły na właściwą drogę . Myślę, że dosyć dobrze wyszedł mi taki post . Jeśli chcecie więcej takich postów to poprostu piszcie w komentarzach . 

A wy jakie macie rady dla tych zapominalskich i nie systematycznych ?
Jakiś pomysł na następny post ?

tumblr / twitter / ask.fm

29 komentarzy:

  1. Cudowny post, genialnie go napisałaś! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą jest post promujący na trzech blogach!

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się planować wszystko w weekend, a sprawdziany i rzeczy związane ze szkołą zapisuje w kalendarzu, który mam na ścianie ;)

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja korzystam z kalendarza w telefonie, co jest bardzo funkcjonalne, bo zawsze ten irytujący dzwonek przypomni mi o ważnych sprawach. Chciałam kiedyś spróbować tradycjonalnego kalendarzyka, ale zawsze o nim zapominam ;) Chyba te sposoby co wypisałaś są najlepszego i nie wiem co jeszcze można wymyślić dla zapominalskich.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    www.drianablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie to ujełaś :) ja lubie osoby sympatyczne i sama taka jesetem (podobno hahah)
    zapraszam do mnie: http://desire-and-have.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł posta brzmi " Jak być bardziej SYSTEMATYCZNYM", a nie sympatycznym xd

      Usuń
  5. Ale jesteś śliczna :))
    Zapraszam: http://hello-donia.blogspot.com/2014/04/duuzo-wolnego.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia i strasznie mi się podoba ten motyw z dmuchawcem w nagłówku :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post, sporo mi pomógł, ponieważ dosyc dużo osób mówi mi, że powinnam byc bardziej miła haha :D
    Buziaki xx

    Zapraszam do mnie na pierwszy post po przerwie w blogowaniu!
    http://angieee-blog.blogspot.com/2014/04/czesc-moi-kochani-wrociam-po-dosc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że ten post nie pomógł ci ponieważ ja w nim nic nie wspominam o tym jak być miłym ;).
      Pozdrawiam .

      Usuń
    2. Przepraszam za komentarz, dodałam go do błędnego bloga, haha. <3

      Usuń
  8. dzieki tym radom jestem bardziej systematyczna c:
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś!
    ja zawsze robię kilka rzeczy na raz i potwierdzam - nigdy nie wychodzi mi to na dobre :D
    pozdrawiam <3

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super porady;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej uwielbiam korzystać z aplikacji na telefon oraz zeszytu - najbardziej mi pomagają :D
    Do każdej rzeczy mam inny trochę system organizacji/systematyczności - do ćwiczeń to wisi mi nad głową czy tam biurkiem kartka z całym miesiącem i napisane są jakie ćwiczenia mają być każdego dnia , co do nauki to mam zeszyt w którym wszystko zapisuję i kalendarz w którym zapisuję i kartkówki oraz sesje jakie będę mieć za niedługo , tak samo wykorzystuję kalendarz do jakiś spotkań z przyjaciółkami czy organizacją jakieś imprezy :D
    Aplikacje w telefonie organizują czas jaki na coś przeznaczam c:

    http://lovett-lov.blogspot.com/ ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do nowej notki u mnie ♥
    Mam miłą nadzieję , że zostawisz po sobie ślad u mnie w postaci obserwacji bądź zwykłego komentarza ♥
    ( oczywiście nie zmuszam c: )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre rady, na pewno z nich skorzystam :) Piękne zdjęcia na blogu :)
    Obserwujemy???
    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/04/martyna-wojciechowska-wymarzony_2.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdj :D

    Zapraszam do mnie. Proszę, jeśli mogłabyś mi poklikać w linki tego posta. To dla mnie bardzo ważne...

    http://karolinas-bloog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. mi to nic nie pomaga :D śliczne masz włosy, grzywkę i kolor <3

    klikniesz w link w ost. poście? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też muszę w końcu zacząc byc bardziej systematyczna.. :/

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz 100% racji z tym kalendarzem. Mozna go fajnie wykorzystac, a wydaje mi sie , zze jest niedoceniany i wiekszosc osob mysli, ze tylko zajmuje im pamiec w telefonie.

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taki sam telefon :P

    Śliczny design bloga!
    Naprawdę przypadł mi do gustu :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to może wzajemna obserwacja?
    Udanego dnia :*
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły http://ollisiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :*
    Bardzo przydatny post ;)
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog <3 Sliczna jesteś ! ; )
    http://kindzior-kindziorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Awww *o* Bardzo podoba mi się ten post <3 Mam taki sam telefon <3

    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba zostań u mnie na dłużej i zaobserwuj <3
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3