17 kwietnia 2014

Is fashion important?

Hei! ♥

 Znam osoby, które każdego dnia po przebudzeniu się wrzucają na siebie ubrania, które leża od razu pod ręką. Nie zważają na to czy te kolory i wzory do siebie pasują . Wkładają na siebie rzeczy, które według nich są wygodne i w miarę czyste . Nie obchodzi ich zbytnio czy to wygląda fashion czy raczej wręcz przeciwnie . Po prostu chcą jak najszybciej wyjść skończyć ten dzień , szkołę i wrócić do domu.Bardziej koncentrują się nauką . Nie mówię, że w ogóle się nie trzeba nauką interesować, ale taki detal jak dobry ubiór pozwala nam być pewnym siebie i czuć się lepiej . Bo przecież uczy nam się lepiej jak siedzimy w pięknej, modnej bluzie niż w brudnym t-shircie . Dzisiaj pokaże wam kilka ciekawych zestawów, które możecie użyć na różne okazje . Mam nadzieję, że podpasują one w wasz styl . 


Elegancko

Dziewczęco


Na luzie

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje :)
    Najbardziej mi się podoba stylizacja na luzie i ta dziewczęca :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Ja już obserwuje teraz czekam na rewanż :* http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy :) drugi podoba mi sie najbardziej!

    Zaobserwowałam. może też zaobserwujesz? ; )
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu, że już to zrobiłaś :)
    ♥KLIK♥

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zestawy *o*
    Zwłaszcza drugi ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ten dziewczęcy i na luzie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wspanialy na luzie :)
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację ?
    --------------------------------------
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestawy ,najbardziej podoba mi się 2 oraz 3 :)
    Zapraszam do mnie jeżeli coś Ci się spodoba do skomentuj lub zaobserwuj motywuję mnie to do dalszej pracy :) http://ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze 10 razy "przekopię" szafę zanim coś na siebie założę :) II zestaw cudowny *.*
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3