29 kwietnia 2014

10 przypadkowych pytań




1. Twoje motto .
Mam kilka, ale dla mnie wszystkie są tak samo ważne .
"Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz " "Zawsze miej plan zapasowy" "Po smutku przychodzi radość :

2.Co cenisz u swoich przyjaciół ?
Chyba raczej to że są i będą mimo wszystko. Kocham ich za poczucie humoru, za to że zawsze starają się mi pomóc, wspierają mnie, są tolerancyjni, bo wiedzą, że każdy popełnia błędy, każda chwila z nimi niesie miłe wspomnienia, tęsknimy za sobą gdy nie widzimy się kilka dni, trzymamy się zasady jeden za wszystkich, wszyscy za jednego, śmiejemy się z żartów , których nikt nie rozumie, zawsze jesteśmy pozytywnie nastawieni do ludzi i zawsze możemy na siebie liczyć. Pomimo wszystko.

3. Jaki kraj pociąga cię najbardziej ? 
Od dziecka bardzo chciałabym pojechać do Egiptu . Uwielbiam piramidy , mumie i ogólnie lubię tamtejszą kulturę i historię. Również chciałabym odwiedzić Chorwację, bo podobno są tam widoki nieziemskie. Bo góry i morze to to co lubię najbardziej ;) .

4.Podobają ci się Air Maxy ?
Wcześniej bardzo mi się podobały, ale teraz wszyscy zaczęli je nosić i przestały być oryginalne i jedyne w swoim rodzaju według mnie.

5.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Jeżeli czujemy, że z tą osobą chcemy spędzić resztę życia to tak . Ale według mnie każda miłość nawet ta bez odwzajemnienia jednak ma jakąś tą cząstkę .
6.Lubisz robić zdjęcia czy pozować do nich ?
Z łatwością przychodzi mi robienie zdjęć . Przy pozowaniu trzeba też myśleć, aby zachować granicę przyzwoitości . Bo jednak zdjęcia robione ze znajomymi różnią się od tych na blogu.

7.Czy masz jakieś fobie ?
Kiedyś bałam się straszliwie ciemności . Zawsze musiał ktoś spać obok w pokoju i zawsze musiałam mieć zaświeconą lampkę, bo myślałam, że chodzi coś po moim pokoju .

8.Wyobraź sobie, że możesz spełnić swoje marzenie lub umierającej osoby. Co wybierzesz?
Oczywiście, że osoby umierającej . Ja mam całe życie przed sobą i mam dużo czasu na spełnianie marzeń, a ta osoba ma bardzo mało, więc wolę komuś sprawić tym radość.


9.Jakiego rodzaju książki najchętniej czytasz?
Lubię czytać biografie, książki fantastyczne, książki pisane jako pamiętnik i horrory . Nie lubię czytać typowych romansideł, bo według mnie one są nudne i ciągle dzieje się to samo .

10.Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem?
Oczywiście jak każde dziecko płci żeńskiej chciałam zostać aktorką, księżniczką, wróżką, weterynarzem, piosenkarką, tancerką, mieć własne zoo, być kotkiem, pieskiem. Czyli jak typowe dziecko ;) .


A wy jakbyście odpowiedziały na te pytania?
Jakieś pomysły na kolejny post ?

25 komentarzy:

  1. Cudowny blog, może jakiś post w którym typu morning routine?

    całuje i zapraszam http://alwaystinyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię czytać tych wszystkich romansideł, lanie wody i tyle. Zawsze mi się wydaje, że ciągle czytam o tych samych wydarzeniach ;D
    Też sądzę, że powinnaś zrobić morning routine.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jakiś outfit lub DIY? :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pytania ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :)

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu świetny blog i wspaniały wpis! :D

    Oberwuję Twojego bloga, mogę liczyć na rewanż ? :)
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/
    Może cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi strasznie zbrzydły Air Maxy ;D Każdy je ma. Co druga osoba xd ;D Śliczne zdjęcie ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i świetnie piszesz, będę wpadać częściej :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki pod tą notką? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/05/choiescom.html
    (sprawdzam uczciwość) odwdzięczę się , umieszczę Cię w następnej notce zareklamuje Twój blog, i pokomentuje parę wpisów .
    Obserwacja za obserwacje? <3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i świetnie piszesz, będę wpadać częściej :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki pod tą notką? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/05/choiescom.html
    (sprawdzam uczciwość) odwdzięczę się , umieszczę Cię w następnej notce zareklamuje Twój blog, i pokomentuje parę wpisów .
    Obserwacja za obserwacje? <3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie
    kliknij u mnie w numerki pod zdjęciami jeśli możesz
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuje za każdy komentarz
♥Nie uznaje obserwacji za obserwację
♥Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go
♥Będzie mi bardzo miło cię tutaj gościć ;>
Pozdrawiam ciepło <3