31 października 2013

Inspiration and more




 Czeeeść !
Witam was w kolejnym poście. Wieem znowu przez długi czas nie dodawałam żadnych postów :\\. Dzisiaj będzie najzwyklejszy post, czyli inspiracje. Chciałabym nagrać jakiś filmik, ale jak już mówiłam na twitterze , że chcę sobie kupić aparat . Już wybrałam dwa typy : 1 , 2 . Oby dwa wydają się przyzwoite , bo robią fajnie zdjęcia i można nimi nagrywać filmiki w jakości hd co mnie bardzo cieszy . No cóż mam nadzieję, że w tym tygodniu juz będę miała któryś z tych dwóch, a może inny. 
 Dzisiaj proponuje wam kolejne inspiracje . Z racji tego, że dzisiaj jest 31 października więc to oznacza halloween . Taak dzień w którym wszyscy się przebierają za różne zjawy,zombie,wampiry,wiedźmy itp. . Lubię to ponieważ jest to coś ciekawszego niż inne święta . Chcecie propozycje na dynie lub makijaż ? To łapajcie :33.  

































Chcecie więcej inspiracji ? Mój tumblr http://justwannasmilebitch.tumblr.com/ :)

Życzę miłego halloween . Heuheu :P dobra .. :D Paaa

sweter new yorker ♥

Pozdrawiam !
Ola ♥

23 października 2013

My sister - best friend forever ;3

Cześć!

 Wiem, wiem powinnam poświęcać na bloga codziennie godzinę . Pamiętam co wam przyrzekałam, ale nawet jeśli chciałam bym coś napisać to nie mam o czym . Pisać co się zdarzyło w danym dniu ? Moje dni są takie same . Rano do szkoły, później wracam do domu odrabiam lekcje i tak mi mija czas. Wszystko kręci się wokół szkoły, ale cóż. Nic nie możemy w tym zmienić. 
 Ale dzisiejszy post będzie tagiem . Na pewno znacie ten tag, a jeśli nie to czytajcie dalej ;3. Więc będzie to tag: best friend forever. Ogólnie mam 2 bff. Jedna ma na imię Martyna, a druga Sylwia.  Dzisiaj na pytania będzie odpowiadać Sylwia. Mam nadzieję,że wam się spodoba i zapraszam do dalszego czytania :).
1. Ile już się przyjaźnicie ?

Przyjaźnimy się około rok

2. Gdzie się poznałyście ?

W szkole.

3. Najlepsze wspólne wspomnienie ?

Zbyt dużo ich, żeby wymieniać

4. Jesteście wobec w siebie szczere w 100u % ?

Tak.

5. Piosenka , która przywołuje wspólne wspomnienie ?

24 lutego, haha, rejs statkiem


6. Czego w sobie nie lubicie ? 

Ja w Oli tego, że jest taka ładna! ._.
.
7. o co zazwyczaj się kłócicie ?

Nie wiem, ale prawie nigdy się nie kłócimy ;p

8. Dlaczego się przyjaźnicie i jak to się stało ?

Tak samo z siebie to wyszło, przyjaźnimy się, bo... bo tak ;p

9. Macie jakieś wspólne pasje/hobby ?

moda, siatkówka, oglądanie filmów i seriali, The walking dead

10. Bez czego nie przeżyłaby Twoje przyjaciółka ?

Bez internetu

11. Wspólny ulubiony film ?

Serial - The Walking Dead

12. CO uwielbiacie razem robić ?

Nwm, pisać ze sobą na fb ;p

13. Był taki moment że miałyście zakończyć swoją przyjaźń ?

Niee ;>

14. Najgorsza kłótnia poszła o.. ?

Nie wiem, chyba nie było takiej ostrej kłótni między nami..

15. Macie chłopaków ?

Niee

16. O co jesteście zazdrosne ?

Nie wiem, ja osobiście staram się nie być zazdrosna ;>

17. Ile czasu spędzacie razem ?

Sama szkoła to dużo Ale poza no to niestety brak czasu..

18. Macie taką rzecz , którą szantażujecie się nawzajem ?

Kompromitujące fotki!

19. Najgorsza wada przyjaciółki ?

To że jest taka ładna!!

20. Najlepsza zaleta przyjaciółki ?

Ola jest taka śmiechowa, że aż lol xd

21. Najczęstszy temat rozmów ?

Blogi, chłopacy, ciuchy xd

22. Macie jakieś wspólne "postanowienie" ?

Ola dobije do 500 obs. ja do 300, Ola dobije do 15 000 tys wyśw. ja to 10 tys ;p

23. Kiedy ktoś żartuje lub śmieje się z Waszej przyjaciółki , śmiejecie się razem czy 
bronicie ją ?

Zależy czy sobie żartują czy kpią - jak żartują to się śmiejemy a jak kpią to bronię ;p

24. Opisz przyjaciela jednym słowem ?

Zajebista xd

Tak to by było na tyle. Mam nadzieję, że takiego typu post się wam podobał . Życzę udanego roku szkolnego i widzimy się w następnym pościeee ♥ .

Pozdrawiam !
Ola ♥


bluzka - new yorker , szalik - ? 


16 października 2013

I need holidays

Cześć !
 Środa .. To oznacza nic innego jak szkołę . Mam już dosyć sprawdzianów, kartkówek, odpowiedzi ustnych itp. . Ogólnie nauki -.- . Cały czas odliczam godziny, minuty a nawet sekundy do wakacji . Chociaż przede mną stoi jeszcze 8 miesięcy i jeszcze trochę października. 

Z czym mi się kojarzy lato ?

 Przypominam sobie to siedzenie do północy na dworze . Opalanie się w promieniach słońca. Umieranie z ciepła. I jedzenie lodów frugo :33. Kojarzy mi się z morzem nad którym byłam . Było świetnie . Na pewno w te wakacje tam wrócę . Codziennie spotkania ze znajomymi i śmianie się z byle czego. Są również dłuższe i pogodniejsze dni . Dlatego w takie dni można pojeździć na rolkach lub pograć w siatkówkę . Lato kojarzy mi się tak jak prawie wszystkim z wakacjami, a wakacje kojarzą mi się z tym że można się w końcu wyspać ;p. Mamy duuużo wolnego czasu który możemy poświęcić na np. robienie zakupów tak zwany shopping :). Jak widzicie bardzo dużo jest pozytywnych rzeczy . A wam z czym się kojarzy lato bądź wakacje ? Piszcie ♥ ! 
 Ok .. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Żegnam się z wami i do następnego postu ♥♥♥. 

Pozdrawiam !
Ola ♥ 




12 października 2013

Have Fun

Cześć !
  Jak się czujecie dzisiaj ? Ja bardzo dobrze :). Wstałam po 1o.oo i troszeczę się ogarnęłam . Zrobiłam zdjęcia do tego postu . Mam nadzieję, że jakość będzie wam odpowiadać . Potem zaczęłam przeglądać blogi innych dziewczyn . Od razu zauważyłam, że na każdym z tych blogów był post o bieganiu . I pomyślałam sobie czemu nie ja ? Przecież mogłabym biegać chociaż 20-30 minut dziennie . No przyznaje się nie mam zbytnio dobrej kondycji . I na długich dystansach jest masakra u mnie . Nie wiem czy to by się sprawdziło, ale fajnie by było również wyrzeźbić sobie brzuch. Czy zacznę biegać ? Zobaczymy ..


 Ostatnio ubolewam nad brakiem pomysłów na posty . Nie chce wstawiać ciągle tego samego . Stało by się to już nudne. Mam w głowie pustkę . Teraz prośba do was . Błagam podawajcie mi jakieś pomysły na posty . Chciałabym dowiedzieć się jakie wy macie gusta na temat tematyki postów. To było by na tyle. Widzimy się w następnym poście ♥.

Pozdrawiam 
Ola ♥


sweter reserved ♥
lepsza jakość ? ;3



http://ask.fm/olka12345106

9 października 2013

Not organized

Cześć!
 Wiem, wiem, wiem .. Trochę zawalam z blogiem. Powinnam pisać, albo starać się chociaż pisać codziennie posty . Powody są dwa . Po pierwsze . Kiedy mam chęć coś napisać to nie mam pomysłu . Po drugie .  Zapewne wiecie szkoła, dom, szkoła, dom i tak na okrągło. Nie mam nawet czasu by nagrać jakiś filmik .. To już nie początek roku . Nie jestem już w szkole podstawowej zdaje sobie sprawę, ale nie umiem sobie zorganizować czasu. Zawsze wszystko odkładam na ostatnią chwilę . A później się martwię ..

 Dlatego też postanowiłam, że poświęcę minimum 1 godzinę na blog . Mam nadzieję, że to wystarczy i że nie będę mieć zaległości w postach. Drugim sposobem na dobre zorganizowanie postów i czasu będzie notes. W którym będę zapisywać różne ważne rzeczy które muszę zrobić bądź napisać. Nie wiem czy mi się to uda, ale życzcie mi powodzenia . Wy również możecie zrobić sobie taki notes i przysłać mi zdjęcie bądź napisać mi co w nim byście zapisali .

  Na koniec postu chciałam wam bardzo podziękować za to że jesteście i czytacie moje posty chociaż wiem, że nie są jakieś super świetne . To jeszcze raz dzięki . Widzimy się w następnym poście :) .

Pozdrawiam 
Ola :3 ♥

*a wy z czym macie problem ?


bluza new yorker ♥

8 października 2013

Fall is here

Cześć !
 Chyba już mnie dopadła jesienna depresja. Bo na nic nie mam ochoty nic mi się nie chce robić i ogólnie u mnie panuje nuda ;\. No i postanowiłam napisać dla was post. Pomysł na ten wpis wziął się z bloga Darcy, którą pozdrawiam ;). Według mnie pomysł jest ciekawy nie przytłaczający . Mam nadzieję, że "moja wersja" jesieni wam się spodoba i zapraszam ;).

Z czym mi się kojarzy jesień?

  Nie zastanawiałam się nad takimi głębszymi skojarzeniami, ale prawie jak każdemu kojarzy się ona z spadającymi kolorowymi liśćmi z drzew . Według mnie to pięknie wygląda tak bajkowo ;p. Ale również jest ciemna strona mocy ;p, a mianowicie koniec lata ;c buuu. Dzień zaczyna być krótszy, a noce dłuższe . Deszcz zaczyna nam doskwierać nawet w momencie kiedy się go nie spodziewamy. Z bólem serca wyczekiwany tej pięknej, złotej jesieni . Kiedy ona się już pojawia robi się zimno ;c i zaczyna wiać wiatr zawsze w takiej sytuacji sięgam po jakiś ciepły sweter bądź bluze. Jedną ostatnio dostałam od Sheinside za którą bardzo dziękuje, bo jest piękna . Kiedy sweter nie uratuje mi życia sięgam po ciepłą herbatkę lub kakao. Zarazem rozgrzewają nas od środka, a zarazem świetnie smakują. To również czas kiedy z drzew spadają kasztany, żołędzie i jabłka . Właśnie tak mi się kojarzy jesień nie tylko z deszczem, ulewami i wiatrem, lecz również z tymi dobrymi rzeczami ;p. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam . Żegnam się z wami i do następnego ;) ;3

Pozdrawiam 
Ola ;3




bluza Klik !

jakość ;c
*A wam z czym się kojarzy jesień ? Piszcie ;3