31 lipca 2013

Stylizacja 46

Stylizacja 45


Kolejna stylizacja. Dzisiaj proponuje wygodną stylizacje na miasto. Piękna koszula idealnie komponuje się z brązową marynarką, czarnymi rurkami i białymi butami. Dodatkowo aby podkreślić kolory wybrałam złote bransoletki.

*koszula - 290 pln http://www.question-air.com/
*rurki - 240 pln http://www.my-wardrobe.com/
*marynarka - 415 pln http://www.theoutnet.com/
*torba - 2845 pln http://www.shopbop.com/
*buty - 64 pln http://shop.mango.com/
*bransoletki - 120 pln http://www1.macys.com/

Recenzja Nivea visage pure effect All-in-1

Hello! Jak u was leci, bo u mnie spoko. Dzisiaj mam do zaproponowania recenzje kolejnego kosmetyku. Będzie to mianowicie Nivea visage pure effect All-in-1 .
 

















Długo się wahałam przed zakupieniem tego produktu . Bo za 150 ml zapłacimy 14 zł  i myślałam, że nie będzie dobry i tylko stracę pieniądze . Ale przeczytałam kilka recenzji w internecie i oto jest. Ma przepiękny delikatny zapach. Bardzo fajne opakowanie trochę za duże na wyjazd . Jest bardzo wydajny odrobina kosmetyku wystarcza na całą twarz.Po użyciu twarz jest gładka . Po pierwszym zastosowaniu są widoczne efekty, czyli zmniejszenie się wągrów . Delikatnie matowi.Nie piecze, ani nie szczypie. Po przetestowaniu cena wydaje się atrakcyjna. Posiada również małe drobinki peelingujące, które nie podrażniają twarzy. Sprawiają efekt czystej skóry.Mniej ten kosmetyk przypomina żel, bardziej krem . Nie wysusza skóry, ani nic złego jej nie robi. Z tyłu tubki znalazłam 2 rodzaje alkoholu : alkohol denat. i cetearyl alkohol. O pierwszym już wspominałam . 

*cetearyl alkohol - emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy

Z tylu tubki producent oferuje mam pięć punktów jakie będzie spełniał kosmetyk:
*głęboko oczyszczający kompleks usuwa zanieczyszczenia , TAK
*peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów , TAK
*produkt może być używany jako maska, pozostawiony na kilka minut na twarzy, zapobiega błyszczeniu się skóry i matuje ją na długi czas , NA PÓŁ
*antybakteryjne właściwości pomagają zwalczyć bakterie, powodujące powstawanie pryszczy , TAK
* delikatna formuła, nie podrażnia skóry . TAK

W trzecim punkcie dałam na pół, bo to matowienie nie jest na długi czas widoczne. Podsumowując :
*cena - 10/10
*opakowanie - 8/10
*wydajność - 10/10
*zapach - 10/10
* dostępność -10/10
*działanie - 9/10

Opakowanie jest nie zbyt poręczne, bo jest duże. Dostępność można go kupić wszędzie. Działanie, dałam 9 ponieważ to matowienie jest na krótki czas. Szkoda :C. Więc jak widzicie tan produkt jest na tak. I naprawdę go wam polecam, bo jest naprawdę świetny. Mam nadzieję, że recenzja wam się podobała i w czymś wam pomogła . Ja się z wami żegnam . Udanych wakacji ☼ !
♥♥ Bajuuu ♥♥

30 lipca 2013

Stylizacja 45

Stylizacja 45



Hej ! dzisiaj proponuje wam kolejną stylizację już 45. Jest to prosta stylizacja, z wykorzystaniem głównie czerwieni i czerni. Z jednej strony elegancka, a z drugiej strony dziewczęca .
*sweter - 110 pln http://nelly.com
*spódnica - 88 pln http://www.desireclothing.co.uk
*lity - 760 pln http://www.jades24.com
*naszyjnik - 73 pln http://www.amritasingh.com/
*bransoletka - 255 pln http://www.debenhams.com/

Stylizacja 44

Stylizacja 44

Haaj ! Kolejna stylizacja już 44 :O ! Dzisiaj proponuje stylizacje wygodną i na luzie.Bordowe spodnie idealnie pasują do szarej swetra . Modnym dodatkiem również jest fullcap i lity.
*sweter - 125 pln http://vila.com
*spodnie - 420 pln http://www.zalando.co.uk
*fullcap - 240 pln www.hatclub.com
*buty - 765 pln http://www.jades24.com

Stylizacja 43

Stylizacja 43


Heii ! Dzisiaj kolejna stylizacja ! Już 43 . Dzisiaj proponuje wam burgundową sukienkę w połączeniu z torebką w kolorze pudrowego różu. Szykownie w tej stylizacji wyglądają delikatnie buty na obcasie. Złoto podkreśla czerwień sukienki . Wybrałam złotą kolię, która wygląda przepięknie na szyi .
*sukienka - 98 pln dorothy perkin
*buty - 2540 pln Saint Laurent
*torebka - 1350 pln luisaviaroma
*kolia - 54 pln buckle
* zegarek - 335 pln Olivia Burton

28 lipca 2013

Stylizacja 42

Stylizacja 42

Heejo ! Dzisiaj już 42 stylizacja. Moim motywem przewodnim było lato, czyli gorące dni i elegancja. Piękna błękitna spódniczka przed kolano wydłuży nogi i zapewni nam modny atut stylizacji. Podkreśleniem błękitu jest czerń. Toteż wybrałam czarny bralet, oraz szpilki. Żeby podkreślić czerń wybrałam złotą biżuterię .
*bralet - nie podano ceny
*spódniczka - 64 pln
*buty - 2540 pln
*zegarek - 89 pln
*bransoletka - 525 pln
*naszyjnik - 730 pln

27 lipca 2013

Przepis na odżywkę do paznokci ♥

Heeii! Dzisiaj podzielę się z wami przepisem na cudowną odżywkę, która będzie sprawiała, że wasze paznokcie zaczną szybciej rosnąć. Nie wiem dlaczego ale teraz mam taką "chcice" na długie paznokcie. I nie mam ich teraz za długich, bo je trochę skróciłam. Moje koleżanki z klasy i przyjaciółki się nimi zachwycały jak był jeszcze rok szkolny. Mówię wam efekt gwarantowany ! Może już o niej słyszałyście, ale piszę ten post dla dziewczyn co nie słyszały jeszcze o nim. Jedyne co jest nam potrzebne to :
 *oliwa z oliwek ,
*cytryna .
No i oczywiście jakaś miseczka, coś do pomieszania i mikrofalówka . Więc przepis jest bardzo, bardzo prosty. Na pewno każdej się on uda . Zapewniam na 100% ! 

1. Więc pierwszym krokiem będzie nalanie do miseczki 4-5 łyżek oliwy z oliwek :).


2.Drugim krokiem będzie dodanie 1 łyżki soku cytryny <oczywiście bez pestek>. Wszystko mieszamy.















3.Trzeci krok to włożenie naszej mikstury do mikrofalówki na 30 sekund.

4.Ostatnim krokiem jest moczenie paznokci przez ok. 5-10 minut. Uważać gorące !



Odżywkę powtarzamy co tydzień, lub 2 tygodnie . Ja robię w każdą sobotę :) . Oczywiście na efekty musicie poczekać, ale zapewniam wam, że będą szybciej rosnąć .Mam nadzieję, że wypróbujecie i dacie mi znać jak tam się sprawdza odżywka :)) . Możecie nawet napisać mi na maila swoje przepisy na odżywki ( thepinkeyeshadows@wp.pl ). Dziękuje za przeczytanie postu ♥. Żegnam się z wami ii .. do następnego postu !
♥♥ Bajuu ♥♥

*oliwa z oliwek bardzo dobrze działa na paznokcie, to dobry środek na ładne, zdrowe mniej łamliwe paznokcie ,
*na miękkie paznokcie najlepiej działa sok z cytryny .

26 lipca 2013

Recenzja ogórkowego toniku do twarzy

Cześć ! Dzisiaj kolejna recenzja. W poprzedniej recenzji zaskoczyło mnie, to że wam się ona bardzo podobała i mam nadzieję, że ta również wam się spodoba i pomoże wam w podjęciu decyzji czy zakupić ten produkt o którym będzie mowa. Dzisiaj zajmiemy się recenzją pewnego kosmetyku który mnie urzekł wszystkim. Zapachem, wyglądem i działaniem. Mówię o toniku z firmy Ziaja na pewno go znacie, albo słyszeliście o nim.
 
















 Koszt takiej butelki to ok. 5.19 zł <http://www.rossnet.pl/Produkt/Ziaja-Tonik-ogorkowy,96872>. Ja go kupiłam chyba za 7 zł, ale nie pamiętam.W butelce mieści się 200 ml kosmetyku.Ogromnym jego plusem jest, to że nie posiada on alkoholu, lecz posiada wyciąg z miąższu ogórka i prowitaminę B5. Pantenol (inaczej prowitamina B5) wykazuje działanie gojącym, łagodzi podrażnienia oraz znakomicie nawilża skórę. Dzięki prowitaminie B5 świetnie nawilża. Doskonale też oczyszcza skórę.Ekspresowo się wchłania. Nie podrażnia ani nie wysusza skóry.Według mnie jest dosyć wydajny. Wygodne i poręczne opakowanie doskonale sprawdzi się w podróż. Posiada również piękny, orzeźwiający zapach, któremu nie można się oprzeć (no jeśli ktoś nie lubi ogórków ;) ). Jest również łatwo dostępny, ponieważ można go kupić praktycznie wszędzie.I dodatkowo bardzo dobrze tonizuje skórę co jest jego kolejnym atutem. Z tyłu butelki producent oferuje nam następujące efekty tego wspaniałego specyfiku:
*łagodnie oczyszcza naskórek , 
*doskonale nawilża i tonizuje ,
*wskazuje skuteczne działanie kojące ,
*przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych .
Jeśli chodzi o podpunkt pierwszy to w 100 % się zgadzam. Jeśli chodzi o drugi podpunkt to już wam wcześniej wszystko powiedziałam, że doskonale nawilża i tonizuje.Trzeci zaś punkt również się sprawdza, bo nie podrażnia skóry. I czwarty punkt, według mnie to bardzo dobrze przygotowuje skórę, ponieważ nie zawiera alkoholu, który nie jest zbytnio dla nas dobry . Więc podsumowując ..

*cena 10/10
*opakowanie 10/10
*wydajność 8/10
*zapach 9/10
*nawilżenie 10/10
*wchłanianie 10/10
*dostępność 10/10

Więc jak widzicie prawie samie wysokie oceny. Zapachowi dałam 9, bo czasami mnie denerwuje, ale rzadko :P.Ten tonik jest polecany dla osób o cerze normalnej , tłustej i mieszanej . Ja mam mieszaną, więc jest spoko :P.  Mam nadzieję, że recenzja wam w czymś pomogła i fajnie się ją czytało :)) ♥. Dziękuję za dotrwanie do końca . Żegnam się z wami iii.... 
♥♥ Baajuuu ♥♥

25 lipca 2013

Recenzja kremu do twarzy Under twenty anti acne

Hello wszystkim ! Dzisiaj zapowiadany post , czyli recenzja. Zdecydowałam się na zrobienie recenzji kremu nawilżająco-matującego do twarzy z Under Twenty anti acne . 
 





















Taka tubka kosztuje ok. 9.79 zł <http://www.rossnet.pl/Produkt/Under-Twenty-Anti-Acne-Krem-nawilzajaco-matujacy-,97439,3363#> . Nie pamiętam dokładnie ceny, ale coś ok. tego.
W tubce znajduje się 75 ml produktu. Ma bardzo przyjemną konsystencje. Bardzo poręczne i małe opakowanie doskonałe do walizki na wyjazd. Według mnie bardzo wydajny. Ta cecha pozwala nam zaoszczędzić pieniądze :). Również posiada przyjemny świeży zapach. Z tyłu opakowania producent oferuje nam, że krem będzie działać następująco :
-przywraca uczucie komfortu skóry i nawilża ,
 -długotrwale matuje ,
-reguluje natłuszczenie skóry ,
-nie zatyka porów.
Z pierwszym punktem się zgadza doskonale nawilża, więc jest idealny dla cery suchej . Co do drugiego punktu to  zgadzam się w połowie. W prawdzie matuje, ale na krótki czas . No niestety :C. A zapowiadało się tak pięknie .. Trzeci punkt ocenie na tak samo jak drugi . I został nam czwarty punkt . Hmmm nie zatyka porów .. Powiem, że po nim zmniejszyła się liczba niedoskonałości . Więc w tym jest dobry. Jeszcze dodam, że szybko się wchłania. Podsumowując. Widzę, że więcej jest plusów niż minusów .


*cena 9/10
*konsystencja 10/10
*opakowanie 10/10
*wydajność 10/10
*zapach 10/10
*nawilżenie 10/10
*matowanie 7/10
*natłuszczenie skóry 8/10
*nie zatykanie porów 9/10
*wchłanianie 10/10

Więc jak widzicie po mojej ocenie dużo jest wysokich ocen. Na koniec powiem, że polecam ten krem dla osób o cerze suchej bo nawilża . Dla osób z niedoskonałościami bo je usuwa . Lecz nie nadaje się zbytnio dla osób o cerze tłustej, ponieważ nawilża dosyć dokładnie. Więc jestem bardzo na tak. Mam nadzieję, że recenzja wam się podobała i pomogła wam podjąć decyzje czy zakupić ten krem i czy pasuje do wszej cery. Widzimy się w następnym poście :)).
 ♥♥ Baaajuu ♥♥